onsdag 14 juli 2010

Mina barn

Jag har inte bloggar här på nära ett år. Å andra sidan så publicerar ju min fru bilder på både blogg och Facebook. Men nu är det dags för mig.
Vår son Erik finns på många bilder redan, men jag har ju två barn till. De är numera stora flickor, ja myndiga och utflugna. Likafullt är det mina döttrar. Så nog bör de få komma med här, de också. Först här ovan då lille Erik då han ca 3,5 år gammal sitter på Arlanda och läser tidningen...
Här en bild där flickorna är runt tio år, dvs stax under och över. Bilden därunder är de ytterligare ett par år äldre och vi befinner oss på semester i Grekland.
Därefter ett par äldre bilder. Cecilia, en bild då hon var två år gammal bara och en av Erika när hon är sådär tre år gammal.


Fina ungar alla, och jag är så stolt över dem!