torsdag 8 mars 2007

Ett plock med bilder från Erik Anton Herkules första år.


Kommer man sju veckor för tidigt så blir det en massa slangar den första tiden. Tur att pappa kollar att allt är rätt.


ERIK ca en vecka "gammal".


Äntligen hemma, och badar i badkaret.


Myser, ja sover till och med, bredvid pappa i soffan.


Mera mys med pappa. Har inte så mycket hår än.

VIP, Vinter i Piteå, febr 2006.


I mammas knä när hon chattar, ja så får man tidig datorvana. Våren 06.


Gullehjärtat med guldhjärtat.


På plats i egna rummet i nya huset.


Roligt att pröva nya saker.


På pappas axlar, midsommar 2006.

Och med mamma, samma dag.


Visst har jag tuffa solglasögon?


Tittut under bordet.


I gungan, sommaren 2006.


Så blev jag ett år, äntligen! 2006-09-11.

Tårta är gott! Borde fylla år mera ofta.



Men att äta grillat med pappa ute i trädgården är också trevligt!

Titta, jag kan gå. Med lära-gå-vagn, men i alla fall. Men så tog mamma och pappa mig med till Filippinerna och jag glömde bort det där med att gå. Alla mostrar ville ju bara bära mig, så hur ska man då kunna träna att gå?